Member details

I love NY!

I love NY!
I love NY! (7596)
Join

Sort by: -Old first- | New first

17 Feb, 09:35
Zaterdag is het weer zover. Terug voor een week.

Hoe zou jullie programma er uit zien voor een weekje?

Ik ben met name benieuwd naar de zondag omdat je in de ochtend toch wel een beetje beperkt bent.

Gr,
18 Feb, 11:24
take a walk through central park :-d
18 Feb, 21:47
Sure we will!

Thing is we'll probably be up around five so after an hour at the gym there is a lot of time left. Thanks for the advice though.

N.
20 Feb, 18:45
Top of the rock!
28 Feb, 14:47
Absoluut doen:
Top of the Rock, liefst zonsondergang daar bovenop kijken. Brooklyn Bridge over lopen Times Square en door Central Park wandelen.

Doen: 5th, 7th en Broadwat lopen. Wall Street en Chinatown. Koop geen shirts op 7th bijv maar in chinatown. Scheelt snel heel wat dollars. Afdingen is nog extra!

Eventueel missen is niet erg:
Empire State op gaan. Een prachtig gebouw maar is mooier als je het ziet staan vanaf Top of the Rock. Het uitzicht is van Top of the Rock gewoon veel mooier en koop als je het Empire State op gaat geen kaart naar 102!!! 86 is super, 102 scheelt niet veel en is niet buiten!
10 Mar, 10:32
Wandelen door Tribeca en andere wijken. Ellis Island (als je de geschiedenis intereseert), Circle Line boot...
Battery Park is ook geweldig mooi!
13 Apr, 17:35
Coney Island leek ons erg mooi, maar is niet echt een aanrader...

Ook flushings is geen aanrader.

voor de rest was álles leuk!
3 Jul, 23:10
jamaica Bay beach was super! leuke gekke mensen en veel jongeren. Verder inderdaad china town en times square. Het is leuk om een wandeling door de bronx te maken. jamaica cetrum in queens kan je erg goedkoop shoppen .winkels met sportschoenen zijn daar nog goedkoper en zelfs op die prijs kan je in de normale winkels nog afdingen. Zo heb ik de nieuste nikes daar kunnen kopen voor 35 dollar die in times square bij footlocker 160 dollar waren!!!
tis maar 30 minuten met trein vanaf manhattan. water over en dan naar jamaica centrum.
4 Jul, 17:06
Doen:
fietstocht over de brooklyn bridge
empire state building
bioscoop
caroline's (comedy clu(h)
winkelen in bloomingdale's

Niet doen:
de hele dag op je hotelkamer zitten!
6 Jul, 15:28
Ik ga over twee weken voor het eerst naar NY. Misschien een stomme vraag maar: wat is Top of the Rock? Zou iemand mij dat kunnen vertellen?

Alvast bedankt!
8 Jul, 00:59
Top of the Rock is volgens mij ook een gebouw, net zoals Empire State Building van waaruit je ook een fantastisch uitzicht hebt over NYC.

Doen: Clubben in Chelsea, Metrokaart kopen voor een hele week (24 dollar), Eten bij restaurant waar het bedienend personeel live zingt (op Times Square), 5th ave doen, In een NY-Cab gaan zitten, Starbucks Coffee drinken, Musicalkaartjes halen vanuit de 'cancellation line'.

Niet doen: Reageren op mensen die vragen: Do you like stand up comedy, die staan echt overal!!, Saladbarfood halen in Supermarkt aan Columbus Circle. Fietsen, Water uit de kraan drinken, smaakt naar Chloor.
8 Jul, 22:16
Heyhey!

Ik ga zondag naar NY.. en wil ook zeker naar Broadway! Maar wat is de cancellation line?? Als dat wil zeggen dat je de kaartjes goedkoop kunt krijgen daar, dan hoor ik het graag!:-d

Groetjes, Mieke
9 Jul, 17:19
Cancellation line, daarin ga je staan als je goedkope kaartjes wil hebben. En dan heb ik het niet over de 40% korting, maar gewoon simpel een kaartje voor 20 dollar. Tarzan, Mary Poppins, Chicago, Mama Mia, Color Purple en nog veel meer theaters hanteren dit systeem. Tussen 17 uur en 18 uur in de rij gaan staan bij het theater. Om 18 uur worden geannuleerde kaartjes doorverkocht aan de mensen die buiten staan. :-) Lekker goedkoop omdat de geannuleerde kaartjes reeds betaald zijn, en het theater en de productie hun geld toch al binnen hebben.
Ik vond het een geweldig systeem en heb zo dus maar 60 dollar uitgegeven om 3 musicals te zien, en heb topplaatsen gehad.
Veel succes met je kaartjesjacht!!!

Groetjes, Jorien
9 Jul, 18:01
Ohh dat klinkt echt super!!:cheer: Gaan we zeker doen! Bedankt voor de goeie tip!!

Groetjess!
10 Jul, 18:46
Mieke,

Laat ik beginnen met je heel veel plezier te wensen (h)

Naast alles tips die al eerder voorbij zijn gekomen, kan ik je zeker aanraden om gewoon ff een tijdje atmosfeer te proeven op bijvoorbeeld Times Square.. :-p

Nog een extra tip: Meatpacking District! Heerlijke buurt om lekker rond te slenteren..

Have a good one!

Subject Started by  Replies   Last 
Eva! :licking:
10 yesterday, 20:28
Nandor
18 yesterday, 19:02
Majsa(l)
196 yesterday, 13:27
Bennie
13 Tuesday, 21:58
Cin(l)
8 Tuesday, 07:36