Member details

I love NY!

I love NY!
I love NY! (7596)
Join

Sort by: -Old first- | New first

14 Feb, 16:00
Volgende week ga ik naar New York. Ik vroeg me af of jullie me nog wat tips konden geven voor de metro. ik zit in een hotel vlakbij de zuidkat van central park. Wijst het zichzelf of is vooronderzoek aan te raden? Alle hints en tips, websites en suggesties zijn welkom!

bedankt
14 Feb, 21:06
Wijst zich vanzelf, metronet is erg duidelijk met verschillende kleuren lijnen. Snel, handig, goedkoop, prima!! Maar ook wel een keer een taxi nemen hoor, hoort erbij!
14 Feb, 22:37
Nou ik zelf vind het metronetwerk van new york niet echt duidelijk..dus vooronderzoek is aan te raden!;-)
15 Feb, 10:53
Bedankt alvast! Ik zag op wat kaarten dat het inderdaad met kleuren is. Ik denk dat ik vooral de metro moet hebben om bij Brooklyn Bridge, Ground Zero, Vrijheidsbeeld en Wall street te komen. Zit namelijk vlakbij het zuiden van Central Park. De Taxi neem ik zeker hahaha! Yellow cab!:-d
15 Feb, 17:54
Ja het is beter om eerst even te kijken welke lijnen precies bij Brooklyn Bridge stoppen. Van daaruit kan je makkelijk naar Ground Zero of Wall Street lopen. In ieder geval de eindhalte van metro 6 richting downtown is Brooklyn Bridge.
7 Jun, 23:50
Kijk of je het station voor Uptown of Downtown hebt :-p Ook welke lijnen op welke haltes stoppen, anders rijden ze je halte voorbij :-p

Een weekkaart haal je er niet uit als je maar een paar dagen gaat, want niet overal zitten metrostations, wij hebben heel veel gelopen!! Voordeel: je ziet wel veel.
3 Jul, 23:07
vraag gewoon bij de hal een gratis map en als je er dan niet uitkomt ben je echt een ei. New york heeft scheinbaar het duidelijkste wegennet van de wereld.
gewoon de kaart goed bijhouden.
4 Jul, 00:24
Zoooo warm daar onder de grond...bah!
4 Jul, 20:40
Prima te doen, kaartje los kost 2 dollar, als je er regelmatig mee reist, vooral een kaart kopen, sta je niet telkens te wachten en kost je 25 dollar: have fun!

Subject Started by  Replies   Last 
Eva! :licking:
10 yesterday, 20:28
Nandor
18 yesterday, 19:02
Majsa(l)
196 yesterday, 13:27
Bennie
13 Tuesday, 21:58
Cin(l)
8 Tuesday, 07:36
J ennifer