Member details

I love NY!

I love NY!
I love NY! (7596)
Join

Sort by: -Old first- | New first

28 Nov, 10:34
ik heb 2 tickets naar new york maar ben nog druk op zoek naar een hotel en nog veel belangrijker ik zit te twijfelen om hier te boeken of gewoon als ik daar ben naar het hotel gaan en vragen of er plaats is . Omdat de doller koers goed ligt en omdat ik dan zelf uitkan kiezen hoe hoog en welke view ik wil.. ik heb al een mooi hotel gevonden het novotel dicht bij time's square...(h)
29 Nov, 22:41
Daar hebben wij ook eens gelogeerd, is echt aan te raden. Ruime kamers, schoon, supercentraal. Doen!
30 Nov, 10:54
een probleem het zit al vol :-(
4 Dec, 03:53
Ik zou maar heel snel zijn met boeken en niet afwachten aangezien de drukste periode in NY er nu aan komt. Door kerst en Oud & Nieuw vliegen de prijzen van overnachtingen omhoog. Dan wordt het alsnog prijzig ondanks de goede koers ;-) !
14 Dec, 09:41
Hoi. Ik kan je Ameritania aanraden. Het zit op de hoek van Broadway en 57th street dacht ik. Naast de studio van David letterman. Best wel veel bezienswaardigheden in de buurt..... Groetjes, Sandra
16 Dec, 14:07
Wat je ook kunt doen is kijken of je een hotel net buiten new york in new jersey kunt krijgen. In Hoboken bijvoorbeeld. Daar zijn de prijzen lager en je bent in 10 minuten in New York.
Iets verder new jersey in kan ook Paramus is een goed punt, 20 minuten ben je in New York. Als alles in New York al vol is zijn dit goede opties!
17 Dec, 09:29
Het Pennsylvania tegenover Madison Square Gardens. Centraal en groot. Goede verbinding door Penn station!
18 Dec, 15:35
Als je dicht bij de theaters wil moet je naar het Marriot Marquis Hotel gaan of het Millenium hotel
18 Dec, 17:05
Ik zat in hotel Thirty Thirthy op 30th street. Bescheiden hotel en niet belachelijk duur. Zit centraal, vlakbij Empire Statebuilding en met de metro ben je in no time overal in Manhatten. Kamers zijn niet overdreven groot, maar keurig en een nette badkamer (prima bed). Je kunt via hun website boeken. Is ook absoluut wel een aanrader.
18 Dec, 23:35
heey ik heb in het amsterdam hotel gezeten dat is om de hoek bij time square:-d . dit was zker een mooi hotel.
alleen de kamers waren niet zo heel groot,, maarja ik had nie te klagen om de hoek bij time square:crazy:
3 Jan, 18:12
Ik zat in het Davinci Hotel, kleine kamers, niet aangeranden(a)
4 Jul, 17:10
neem Salisbury!
goede kamers, niet duur.
Je hebt een badkamer, een slaapkamer en een woonkamer met grote tv's.
Locatie is gewoon perfect!
op loopafstand van broadway en een blok away van central park!

echt een aanrader!
4 Jul, 17:49
Ik heb via www.agoda.com geboekt. Online met creditcard. En in dollars. Dus gunstige koers. Wordt wel gelijk afgeschreven. Je kan ook via booking.com boeken. Dan wordt je creditcard daar pas belast.
Ben net zolang gaan zoeken tot ik de goedkoopste site had. En dat kan wel eens tot 20 dollar per kamer oplopen.
Ik heb overigens Amsterdam Court Hotel geboekt 3 nachten in september.

Subject Started by  Replies   Last 
Eva! :licking:
10 yesterday, 20:28
Nandor
18 yesterday, 19:02
Majsa(l)
196 yesterday, 13:27
Bennie
13 Tuesday, 21:58
Cin(l)
8 Tuesday, 07:36
J ennifer